„Ograniczenie emisji zanieczyszczeń poprzez modernizację źródeł ciepła na obszarze Aglomeracji Jeleniogórskiej”
Nazwa programu
Okres realizacji
Obszar działania
4 gminy miejskie – Kowary, Wojcieszów, Złotoryja, Piechowice
3 gminy miejsko-wiejskie – Gryfów Śląski, Mirsk, Świerzawa,
6 gmin wiejskich – Jeżów Sudecki, Mysłakowice, Podgórzyn, Stara Kamienica, Pielgrzymka, Janowice Wielkie
1 miasto na prawach powiatu – Jelenia Góra
Beneficjent wiodący
Wartość projektu
6 129 901,31 PLN brutto
Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) – 85%:
5 210 416,11 PLN brutto
Projekt otrzymał dofinansowanie na część grantową w wysokości:
4 428 853,69 PLN brutto
Efekty projektu
Cel projektu
Celem projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych oraz ograniczenie emisji kominowej na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej poprzez modernizację źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych i wielorodzinnych wsparta inwestycjami w OZE.
Komunikaty
Szanowni Państwo,
poniżej przedstawiamy harmonogram spotkań indywidualnych z mieszkańcami w ramach w/w projektu.
Pliki do pobrania
Procedura
Procedura realizacji projektu 15.04.2021 pdf
Zał. nr 1. Kryteria wyboru Grantobiorców 15.04.2021 pdf
Zał. nr 2. Minimalne paramenty techniczne 15.04.2021 pdf
Zał. nr 3. Uproszczony audyt energetyczny xlsx
Zał. nr 4. Metodologia audytu uproszczonego 15.09.2020 pdf
Zał. nr 5. Deklaracja Grantobiorcy dotycząca ilości spalanych paliw 15.04.2021 pdf
Zał. nr 6. Formularz zgłoszeniowy 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 8. Karta Indywidualnego Doradztwa 15.04.2021 pdf
Zał. nr 9. Protokół wyboru Wykonawcy 09.07.2021 docx pdf
Zał. nr 9. Protokół wyboru Wykonawcy 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 11. Wniosek o wypłatę Grantu 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 12. Protokół z wizji lokalnej pdf
Formularz przyjęcia odpadów metali – bez rozporządzenia pdf
Wniosek
Zał. nr 7 do Procedury – Wniosek o powierzenie Grantu Nr 2 od dn. 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 7 do Procedury – Wniosek o powierzenie Grantu Nr 3 od dn. 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 1. Pełnomocnictwo 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 2. Oświadczenie właściciela, współwłaściciela nieruchomości o zgodzie na realizację przedsięwzięcia 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 4. Pełnomocnictwo i zgoda na przeprowadzenie uproszczonego audytu energetycznego 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 5. Oświadczenie o pomocy de minimis 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 6. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 15.04.2021 xlsx
Zał. nr 7. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc inną niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie 15.04.2021 xlsx
Zał. nr 8. Oświadczenie Grantobiorcy o kwalifikowalności podatku VAT 15.04.2021 docx pdf
Umowa
Zał. nr 10 do Procedury – Umowa o powierzenie Grantu 15.04.2021 pdf
Zał. nr 1 do Umowy – Informacja dotycząca Grantu 15.04.2021 pdf
Zał. nr 2 do Umowy – Oświadczenie o wystąpieniu zmian w stosunku do informacji i oświadczeń zawartych we Wniosku 15.04.2021 pdf
Zał. nr 3 do Umowy – Oświadczenie współmałżonka Grantobiorcy o wyrażeniu zgody na zaciągnięcie zobowiązań wynikających z Umowy 15.04.2021 pdf
Procedura
Procedura realizacji projektu od dn. 15.09.2020 pdf
Zał. nr 1. Kryteria wyboru Grantobiorców 15.09.2020 pdf
Zał. nr 2. Minimalne paramenty techniczne 15.09.2020 pdf
Zał. nr 3. Uproszczony audyt energetyczny xlsx
Zał. nr 4. Metodologia audytu uproszczonego 15.09.2020 pdf
Zał. nr 5. Deklaracja Grantobiorcy dotycząca ilości spalanych paliw 15.09.2020 pdf
Zał. nr 6. Formularz zgłoszeniowy 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 8. Karta Indywidualnego Doradztwa 15.09.2020 pdf
Zał. nr 9. Zapytanie ofertowe (wzór) 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 10. Protokół wyboru Wykonawcy 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 12. Wniosek o wypłatę Grantu 15.04.2021 docx pdf
Zał. nr 12. Wniosek o wypłatę Grantu 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 13. Protokół z wizji lokalnej 15.09.2020 pdf
Formularz przyjęcia odpadów metali – bez rozporządzenia pdf
Wniosek
Zał. nr 7 do Procedury – Wniosek o powierzenie Grantu Nr 2 od dn. 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 7 do Procedury – Wniosek o powierzenie Grantu Nr 3 od dn. 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 1. Pełnomocnictwo 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 2. Oświadczenie właściciela, współwłaściciela nieruchomości o zgodzie na realizację przedsięwzięcia 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 4. Pełnomocnictwo i zgoda na przeprowadzenie uproszczonego audytu energetycznego 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 5. Oświadczenie o pomocy de minimis 15.09.2020 docx pdf
Zał. nr 6. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 15.09.2020 xlsx
Zał. nr 7. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc inną niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie 15.09.2020 xlsx
Zał. nr 8. Oświadczenie Grantobiorcy o kwalifikowalności podatku VAT 15.09.2020 docx pdf
Umowa
Zał. nr 1 do Umowy – Informacja dotycząca Grantu 15.09.2020 pdf
Zał. nr 2 do Umowy – Oświadczenie o wystąpieniu zmian w stosunku do informacji i oświadczeń zawartych we Wniosku15.09.2020 pdf
Zał. nr 3 do Umowy – Oświadczenie współmałżonka Grantobiorcy o wyrażeniu zgody na zaciągnięcie zobowiązań wynikających z Umowy 15.09.2020 pdf
Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe dotyczące wyłonienia Wykonawcy usługi indywidualnego doradztwa w zakresie wyboru źródła ciepła i monitoringu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Zapytanie ofertowe dotyczące wyłonienia Wykonawcy usługi indywidualnego doradztwa w zakresie wyboru źródła ciepła i monitoringu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Zapytanie ofertowe Nr 2/2020 dotyczące wyłonienia Wykonawcy przygotowania audytów energetycznych sporządzanych w oparciu o metodologię wskazaną przez Instytucję Organizującą Konkurs.
Personel projektu
Koordynator projektu | +48 75 75 27 500
biuro@karr.pl