Zapraszamy na drugą część webinaru dotyczącego zakładania działalności gospodarczej w Niemczech. Tym razem zostaną omówione kwestie dotyczące m.in. spółek, zasady zatrudnienia pracowników oraz zabezpieczenia społecznego.

Program:

  1. Porównanie form prawnych prowadzenia działalności w Niemczech
  2. Podstawowe zasady dotyczące rozliczeń podatkowych
  • Podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • Podatek dochodowy od spółek
  • Podatek od działalności gospodarczej
  • Podatek od wynagrodzeń
  • Podatek VAT
  1. Podstawowe zasady zatrudnienia pracowników
  • Umowy
  • Wynagrodzenie
  • Urlopy
  1. Mam firmę w Polsce – świadczenie usług w Niemczech
  2. Zabezpieczenie społeczne w Niemczech

Zgłoszenia: www.forumsystem.eu

Po zarejestrowaniu otrzymają Państwo link do webinaru na platformie zoom.

Prowadzący:

Alicja Kret – ekonomista, księgowa. Posiada 25 letnie doświadczenie  w obszarach finansów, księgowości i analizy finansowej poparte wieloma dyplomami i certyfikatami. Ukończyłam Uniwersytet Wrocławski na wydziale ekonomii o specjalizacji rachunkowość oraz Studia Podyplomowe w zakresie: Rachunkowość i Audyt. Od 25 lat pracuję jako główna księgowa. W swojej codziennej pracy zajmuje się ewidencją księgową, inwentaryzacją i jej rozliczeniem, sprawozdawczością.

Kontakt:

Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Tel. +48 75 75 27 502

marta.lipnicka@karr.pl

aneta.medza@karr.pl

 

Webinar jest realizowany w ramach projektu „EnergyTransPolSax – wspólne odkrywanie nowych trendów w gospodarce energetycznej” który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014–2020.