Zapraszamy na drugą część webinaru dotyczącego zakładania działalności gospodarczej w Niemczech. Tym razem zostaną omówione kwestie dotyczące m.in. spółek, zasady zatrudnienia pracowników oraz zabezpieczenia społecznego.
Program:
- Porównanie form prawnych prowadzenia działalności w Niemczech
- Podstawowe zasady dotyczące rozliczeń podatkowych
- Podatek dochodowy od osób fizycznych,
- Podatek dochodowy od spółek
- Podatek od działalności gospodarczej
- Podatek od wynagrodzeń
- Podatek VAT
- Podstawowe zasady zatrudnienia pracowników
- Umowy
- Wynagrodzenie
- Urlopy
- Mam firmę w Polsce – świadczenie usług w Niemczech
- Zabezpieczenie społeczne w Niemczech
Zgłoszenia: www.forumsystem.eu
Po zarejestrowaniu otrzymają Państwo link do webinaru na platformie zoom.
Prowadzący:
Alicja Kret – ekonomista, księgowa. Posiada 25 letnie doświadczenie w obszarach finansów, księgowości i analizy finansowej poparte wieloma dyplomami i certyfikatami. Ukończyłam Uniwersytet Wrocławski na wydziale ekonomii o specjalizacji rachunkowość oraz Studia Podyplomowe w zakresie: Rachunkowość i Audyt. Od 25 lat pracuję jako główna księgowa. W swojej codziennej pracy zajmuje się ewidencją księgową, inwentaryzacją i jej rozliczeniem, sprawozdawczością.
Kontakt:
Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Tel. +48 75 75 27 502
Webinar jest realizowany w ramach projektu „EnergyTransPolSax – wspólne odkrywanie nowych trendów w gospodarce energetycznej” który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014–2020.